Red Dead Redemption 2 - Tryb Battle Royale?

Temat na forum 'Swobodna Dyskusja' rozpoczęty przez mikokkkkkk, Kwiecień 9, 2018.

  1. mikokkkkkk

    mikokkkkkk GTA FORUMS

    Ratings:
    +0
    Jeśli wierzyć rzeczonym źródłom...

    W Red Dead Redemption 2 pojawią się moduły Battle Royale (doskonale znany z PUBG-a czy Fortnite'a), Revive and Survive (starcie dwóch drużyn. Obok walki z oponentami trzeba pamiętać o cuceniu nieprzytomnych towarzyszy) oraz Money Grab (oba zespoły kradną worki z gotówką, które muszą przetransportować do własnych mateczników).
    Otwarte lobby ma przypominać to z GTA Online, ale ponoć Rockstar planuje „zwiększyć głębię”, zaganiając enpeców do bardziej rozbudowanych interakcji i aktywności (przystrajania witryn sklepowych, pakowania nocą manatków). Podobnie jak w GTA Online, będzie się dało nabyć nieruchomości... a właściwie namioty, których wnętrza samodzielnie urządzimy.
    Firma chce jak najmocniej związać nas z tytułem, często nagradzając nawet za niezbyt ważkie zadania (w rodzaju przebycia jakiejś trasy czy zestrzelania oponenta z łuku z określonej odległości). Ponadto możemy liczyć na darmowe eventy, „spontaniczne” poszukiwanie skarbów i deathmatche, a także sporo aktywności pobocznych (kopanie złota, rybołówstwo, wyzwania związane z bronią, wyścigi konne czy poganianie bydła).
    W opracowaniu jest aplikacja mobilna, która pozwoli wygodnie zarządzać kontaktami w multiplayerze. A przy okazji da nam możliwość rozegrania pokerowej minigry.
    W grze pojawi się sporo różnych środków lokomocji (wagoniki, powozy, bryczki) w kilku różnych wariantach (nie wiadomo, czy będziemy je mogli personalizować). Szybka podróż będzie możliwa dzięki kolei, podobnie jak w GTA V. W pociągach znajdziemy enpeców, z którymi opcjonalnie wejdziemy w interakcje.
    Gra pozwoli się przejść w perspektywie pierwszej osoby (zarówno w singlu, jak i w multi). Ba, będzie wyposażona w różne zestawy animacji, które przystosują rozgrywkę do obu trybów.
    Powróci mechanika Dead Eye (czyli lokalna odmiana bullet time'u).
    W grze pojawi się odpowiednik zadań Strangers and Freaks...
    ...a także możliwość zranienia wroga w specyficzny sposób i/lub wysadzenia go z siodła, po czym przeprowadzenia kontekstowego dialogu, którym będzie się dało ugrać garść dolarów za oszczędzenie życia nieprzyjaciela albo pozyskać cenną informację.
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Kwiecień 9, 2018

Poleć forum