błąd Dane zapisu 1 postaci uszkodzone

_SLUGHE_

Użytkownik
Reaction score
1
Zdobyte trofea
1
Mam problem z zakupionym GTA V. Pierwsze za co się zabrałem to oczywiście za instalację żeby jak najszybciej zagrać w ten tytuł od Rockstar Games. Po instalacji odpaliłem grę i przeszedłem do prologu. Gdy ukończyłem wymaganą misję chciałem pograć dalej, ale stwierdziłem, że zobaczę jak działa Online. Stworzyłem postać, wbiłem do sesji. pograłem chwilę, a potem poszedłem spać. Rano gdy zalogowałem się do GTA wyskoczył komunikat:
Dane zapisu GTA Online dla postaci 1 zostały uszkodzone " potem klikam nadpisz, następnie wyświetla się komunikat "Czy na pewno chcesz usunąć dane postaci 1".
Kliknąłem w ten komunikat i wyświetlił się następny:
"Wystąpił błąd zapisu w chmurze Rockstar podczas usuwania postaci. Wróć do Grand Theft Auto V i spróbuj ponownie później.

Nie wiem jak mam rozwiązać ten problem więc proszę o pomoc.

Trochę inaczej problem opisałem na GTA Site ale nie dostałem odpowiedzi
 

Attachments

  • 1.PNG
    1.PNG
    13,4 KB · Wyś: 740
  • 2.PNG
    2.PNG
    14,4 KB · Wyś: 756
  • 3.PNG
    3.PNG
    25,7 KB · Wyś: 836

blokern

Użytkownik
Reaction score
0
Zdobyte trofea
1
rowniez sie podminam i dodam, ze usuwanie z dokumentow folderu social club nie pomaga
 

JDawid

Użytkownik
Reaction score
0
Zdobyte trofea
1
Dajcie znać jeśli to naprawiliście, proszę
 

blokern

Użytkownik
Reaction score
0
Zdobyte trofea
1
to musi byc cos po stronie rockstar a problemy zaczely sie jak udostepnili online za free. pewnie serwery im nie wyrabiaja. napisalem do nich wiadomosc jak odpisza to dam znac
 

JDawid

Użytkownik
Reaction score
0
Zdobyte trofea
1
to musi byc cos po stronie rockstar a problemy zaczely sie jak udostepnili online za free. pewnie serwery im nie wyrabiaja. napisalem do nich wiadomosc jak odpisza to dam znac
też próbowałem do nich napisać, ale nie wiedziałem w jaką kategorię w supporcie wybrać :v
 

blokern

Użytkownik
Reaction score
0
Zdobyte trofea
1
Odpowiedź od wsparcia technicznego z Supportu Rockstar

Dziękujemy za kontakt z Rockstar Support.

Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy gracze doświadczyli problemów z połączeniem z grami oraz usługami Rockstar Games. Problemy te zostały rozwiązane.

Jeżeli w dalszym ciągu doświadczasz problemów z połączeniem w naszych grach lub z połączeniem z usługami, prosimy spróbuj wykonać kroki opisane w artykule poniżej dla usługi, z którą próbujesz się połączyć:
Rockstar Games Launcher – https://support.rockstargames.com/pl/articles/360035474194
GTA Online na PC – https://support.rockstargames.com/pl/articles/200525767

Jeżeli w dalszym ciągu będziesz doświadczasz problemów po wykonaniu kroków opisanych w artykule lub jeżeli Twoje zgłoszenie nie dotyczy problemów z połączeniem, bardzo prosimy o założeniem nowego zgłoszenia w odpowiedniej kategorii.

Dziękujemy za współpracę!

Z poważaniem,
Rockstar Support
 

Asaxo™

ADMINISTRATOR
Reaction score
1165
Zdobyte trofea
93
Kontynuujcie ten wątek w celu rozwiązania problemu
 

MP69

Użytkownik
Reaction score
0
Zdobyte trofea
1
Ktoś wie jak rozwiązać problem? Mam dokładnie to samo co autor wątku. Dwa zgłoszenia do supportu i odpowiedz - przyjeliśmy zgłoszenie temat zamknięty, jak nie działa utwórz nowy ticket.
 

JDawid

Użytkownik
Reaction score
0
Zdobyte trofea
1
Ja napisałem do supportu i po 4 dniach odpisali, że wprowadzili zmiany na moim koncie i rzeczywiście naprawili, ale musicie się liczyć z tym, że zresetują wam postęp.
 

Asaxo™

ADMINISTRATOR
Reaction score
1165
Zdobyte trofea
93
Błąd jest spowodowany błędnym zapisem w chmurze. Spróbujcie usunąć save z dokumentów i przy odpaleniu gry zaznaczyć Nie TERAZ gdy Launcher zapyta o zapis w chmurze.
 

Asaxo™

ADMINISTRATOR
Reaction score
1165
Zdobyte trofea
93
Problem jest na tyle poważny, że nie ma nigdzie dokładnego rozwiązania. Jednym działa usunięcie folderu z zapisem bez chmury, a drugim nie. Ostateczność to napisanie do Supportu Rockstara.

 
Do góry